Polychrome Interest

A Random Blog of Everything I like

Kame’s Journal: So Sweet..

Dah beberapa bulan nih ga nulis soal kame terchayank-ku…

Baru2 ini adek gw bilang “nyesel deh ngasih kame ke kakak” trus gw tanya kenapa? dia bilang “bisnya jadi kayak orang gila, ngomong ma kura2, maen ma kura2” whuahahaha gw cuma bisa ketawa…penyakit gw dari dulu kalo dah punya peliharaan pasti langsung jadi suaaayaaang buangeeeet.

Ga banyak yang bisa ditulis soal kame akhir2 ini. Cuma ada beberapa kejadian yang menyentuh aja…bulan lalu gw sibuk bgt n tiap pulang selalu malam jadi ja ga sempet maen2 ma kame…suatu hari gw keluarin dia dari tempatnya tapi ga gw ajak maen…tau ga dia ngapain? Dia bertengger (binggung nyebutnya apa) di kaki gw n ngeliatin ke arah gw yang lagi asik ngetik…diem aja ngeliatin sampe stgh jam-an gitu, akhirnya gw pangku deh dia. So sweet banget kan!

Trus baru2 ini, gw yang lagi asik bgt nonton Heroes jadi tidur tengah malam gitu, kame yang dah tidur dari jam 8an tiba2 bangun n dia ga mau gitu diturunin ke ubin jadi ja gw pangku sampe gw selesai nonton heroes….hahaha semakin lama semakin kuat ikatan batinnya.

Umar n kame

Advertisements

About Novroz

I actively maintained 2 blogs. My personal blog is about things that I love: Turtles, Books, Movies, Music, Larc en Ciel, Muse, Cillian Murphy, The Mighty Boosh and many more. I also help my 3 super cute turtles, Kroten, Papoe and Kurome, to maintain their own blog: http://kamekroten.wordpress.com

One comment on “Kame’s Journal: So Sweet..

  1. Pingback: Memory From The Past – Lovely Mischief | Underneath The Shell

Say something so I know you have read my post, THANK YOU for reading :)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on April 4, 2007 by in Kame&Kroten and tagged , , .

Categories

Movie Event

Thank you for following me :)

Join 2,553 other followers

Check these books!

RSS Celoteh Siswa

  • Kepribadian
    Hari ini, guru Bahasa Indonesia di sekolah meminta anak2 kelas 6 untuk membuat kalimat dengan menggunakan beberapa kata, salah satunya adalah KEPRIBADIAN. Salah seorang anak membuat kalimat yang menarik 😉 “Saya menyimpan kepribadian saya di locker”

COPYRIGHT

© Polychrome Interest [bokunosekai.wordpress.com]. Unauthorized use and/or duplication of this material and/or photographs without express and written permission from this blog’s author and/or owner is strictly prohibited. All requests to republish excerpts, articles, or photos must be made to the blog owner/author.

Tweeeeeettttt

Goodreads